Poprvé jsme si vyzkoušeli jaké to je, když musíme s někým spolupracovat, rozdělit si úkoly a vytvořit společné dílo. Ve čtyřčlenných skupinách jsme se snažili poskládat puzzle. Tři obrázky se podařily, dva jsme museli úplně vyřadit a na dalších dvou budeme moci pokračovat i příště. Práce nám šla dobře, v klidu a bez hádek. Jinak jsme hodně četli - doma str. 15 v Abecedě, psaní jsme ošidili, takže doma napíšeme str. 16 v Písance 1 a v Matematice budeme na str. 20 porovnávat.
Mám pocit, že se začíná schylovat k velkému problému, který se týká peněz. Myslím si, že takhle malým dětem peníze do rukou nepatří. Měla by jim stačit svačina a pití z domova. Pomalu totiž ve třídě dochází k podivným obchodům - když mi něco pomůžeš nebo mi něco dnes koupíš, zítra ti koupím něco víc. Objevují se i náznaky, které nemají daleko k lichvě. Když mi půjčíš 5 Kč, zítra ti vrátím 10 Kč. Opravdu zvažte, jestli děti peníze potřebují. Děkuji.